sobota, 14 marca 2015

Powitanie

Witam wszystkich!
Założyłam tego bloga, żeby podzielić się z innymi tym co siedzi w mojej pustej głowie... Tak, często używam wyrażenia "moja pusta głowa" i zapewne będę go używać bardzo często. W mojej głowie jest wszystko, tylko nie to co bym chciała xD W tej mojej pustej głowie tworzy się już z siedem opowiadań. Jedne bardziej rozwinięte, drugie mniej... Popytałam kilkoro z moich znajomych, o czym chcieliby najbardziej czytać i wybrali historie uczennicy liceum magicznego, więc to będzie pierwsze opowiadanie, które ukaże się na tym blogu. Jestem dosyć początkująca i ciągle wzbogacam moje słownictwo o nowe słowa, więc mam nadzieje, że będę coraz lepsza w tym co robię ;) Jestem otwarta na krytykę,więc jak zobaczycie jakieś błędy nie wahajcie się mi ich wytknąć!
No, to chyba wszystko, co chciałam najpierw powiedzieć.
Mam nadzieję, że polubicie mnie i moje opowiadania ;)

EDIT 30.01.2016

To co napisałam wyżej, jest tylko przywitaniem i jednocześnie moim pierwszym postem. Teraz część dla nowych gości na blogu ^^
Otóż jeśli znalazłeś się właśnie w tej zakładce, oznacza, że wiesz co powinieneś zrobić Na początek... Gratulacje! Po nagłówku można pomyśleć, że to co tworze to jakieś kolejne fanfiction z uniwersum Naruto. Nic bardziej mylnego! Główna bohaterka ma na nazwisko Uchiha tylko i wyłącznie dlatego, że:
a) nie miałam innego pomysłu
b) kiedy zaczęłam pisać te opowiadanie, strasznie jarałam się anime (tak, byłam młoda i głupia xD).
Nie martwcie się jednak! To był tylko pierwszy pomysł... Jej nazwisko będzie inne, tylko nie mogę się zdecydować jakie.

Drogie ludki, które czytają tą zakładkę, chcę Wam powiedzieć, żebyście nie zniechęcali się pierwszymi rozdziałami (zdaję sobie sprawę, że są niskich lotów ;-;), bo im dalej do Waszej dzisiejszej daty (tej, kiedy to czytacie) rozdziały stają się coraz lepsze ^^ Wytrwałości życzę i miłego czytania c:
Pierwszy rozdział - [klik]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz